Hej Alle,
For at kunne benytte vores nye fyldeanlæg skal man uddannes – første mulighed er i morgen kl 9.30 i klubben.
Forventer at næste gang bliver tirsdag aften kl 19
/Frederik L
| Begivenhedstype | Møde tidspunkt | 09:30 | Mødested | Klubben | |
|---|---|---|---|---|---|
| Antal pladser | 0 | (0 = ingen maks antal pladser) | |||