Hvepsen sejlads (1. Maj)

Kære Alle,

Hvepsen er ude i aften på en kort tur med Martin Baiker, for at samle lidt erfaring til sin uddannelse til bådfører, som vi starter op på i næste uge. 

Vi sejler ca kl. 18 – man er velkommen til at sejle med, der er tre pladser (ud over Martin og Jeg) og for at komme med skla man selv sørge for en rednings vest.

Forventer at vi er i havn efter 30-40 minutter.

Efter denne øvelses sejlads sætter jeg Hvepsen af ude på farmen.

 

/Martin & Frederik 

  


Begivenhedstype Møde tidspunkt 18:00 Mødested Slæbestedet Dragør
Antal pladser 5 (0 = ingen maks antal pladser)

Leave a Reply