Hej Alle,
Det ser lige nu ud til at vi kan komme en tur på vandet på søndag – og det er en enkeltdyks tur.
Mødetid er kl 12 i Dragør, vi sejler kl 12.30
Husk solcreme, drikkevarer og noget at spise.
Til og fra meldinger – følger som altid vores regler.
/Frederik L
| Begivenhedstype | Dykkertur | Møde tidspunkt | 12:00 | Mødested | Slæbestedet Dragør |
|---|---|---|---|---|---|
| Forventede maks dybte | 20m | Antal pladser | 7 | (0 = ingen maks antal pladser) | |